Varit i stan

Vaknade upp med alice jämte mig idag, älskade bästavän ♥ Så kul att göra sig i ordning och äta frukost med en vän innan skolan, gör inte det så ofta. Igår hade vi en myskväll, framför Grey's och en massa snack om allting.
Idag efter skolan åkte jag och mamma in till stan, det behövdes köpas in lite nytt. Det viktigaste var skor till lördag, jag hittade bara ETT par fina och dom fanns såklart inte i min storlek. Så kom hem utan, så typiskt. Om inte alice skor passar mig får jag ta ett par gamla. Har genrep inför konfirmationen imorgon från fem till tidigast åtta. Så jag kommer tillbaka i bloggen på söndag. Hinner inte, så mycket att fixa nu. Men ni få ha det jätte bra, puss på er!

imorse med alice i väntan på bussen

mina tjejer nere på byn där vi köpte glass idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0