Firat brorsan!

Igårkväll firade vi brorsan som har fyllt år, åt god mat och god efterätt, massa prat såklart. & så busade vi och myste med linus och milo.  Jätte mysig kväll! ♥ Nu har jag och pappa precis ätit frukost, ska först kolla lite saker här inne på datorn då jag har lite saker att fixa. Sen får vi se vad som mer händer idag. Till kvällen ska vi på kalas och fira min farbror som fyller år. Vi har 4 kalas i maj och 3 stycken är denna veckan, haha.
pojkarna hjälper brosarn att öpnna paketerna ♥
gosungarna och pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Hej alla fina! Jag skulle uppskatta så otroligt mycket om ni ville nominera mig till Blog Award 2012! Detta är en dröm jag har just nu och jag behöver lite hjälp från er för att kunna uppfylla den! Det tar bara en minut att fylla i och skicka in. Och till er som hjälper mig med detta så ger jag en bloglänkning i min blogg! Tack i förhand!



http://onlybeautiful.blogg.se/2012/may/dags-att-nominera-till-blog-awards-2012.html

2012-05-17 @ 12:38:20
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0