Kväll med min honey boney

Haft min älskade saris hos mig några timmar ikväll. Hon kom vid halv 6 och åkte precis hem. Vi har haft så kul! haha. Tittat på en bra film och varit 'vi' alltså helt onormala och bara haft kul! Kommer sakna henne, men tiden går snabbt! Imon ska jag upp klockan sex igen, ja, okej lite efter då. Ligger nog kvar till kvart över, hehe. & på torsdag kväll åker jag med alice familj ner till skåne till deras sommarstuga. Sen på fredag kommer mamma och pappa dit också. Så firar vi midsommar där tillsammans. Ska såklart bli jätte,jätte kul! Hoppas på världens bästa väder med!
Bjuder på två lite mindre noramla bilder och en lite mer normal på mig och sara från ikväll.
Min ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0