HOME AGAIN

Vi har haft det jätte bra dessa dagarna i skåne, midsommarafton var hel-mysig. God mat,efterätt,kubb och en massa mer. Vi har gått promenader,ätit glass och haft det så skönt. Jag och alice har även tagit årets första dopp i havet. Vi sprang en runda och sen längs stranden och då hoppade vi i. Det var inte alls så kallt som vi trodde. Riktigt härligt! Skulle inte gjort något om vädret hade varit varmare bara, så vi hade kunnat ligga i solen på stranden. Tack för 3 toppen dagar iallafall! Imon på morgonen kommer mina två guldklimpar till brorsbarn och sover sen hos oss. Som jag har saknat dom ♥ Så vi hörs nog på måndag kväll igen. Ha det bäst!
min älskade bästavän sen 13 år tillbaka, som jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0