Min födelsedag!

Jag hade en underbar födelsedag hela dagen igår. Klockan sex kom mina bästa vänner och firade mig. Vi åt massa gott och hade det så mysigt. Jag fick så fina presenter! Senare på kvällen/natten tittade vi på sex and the city och efter det pratade vi tills vi somnade. Vaknade upp med mina fina änglar idag och tittade på tv och åt frukost. Sara åkte hem vid 1 tiden, jag och alice gick upp till alice efter ett litet tag. Där vi tittade på andra avenyn och bakade.


Hahah bästa bilden! Jag fick bland annat en ring (jag ska visa er allt jag fick en annan dag) och jag tog på mig den två gånger och båda gångerna på fel finger..Gör alltid så! Sen är det as svårt att få av den, får panik!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0