Fika med bästavän!

Idag hade vi skolfoto och jag hoppas att jag iallafall ser okej ut. Håret blev såklart inte alls bra idag.  Fotografen tog bilder på mig och tjejerna tillsammans med. Vi har inte gjort det innan men ni ska få se dom när vi har fått dom. Dom såg ganska bra ut på datorn iallafall. När vi slutade tog jag och bästavän en fika innan bussen gick hem, så mysigt. ♥ Satte mig direkt framför datorn när jag kom hem och PLUGGADE. Vi har ett stort arbete i so (en jämnförelsestudie) som vi skulle gjort klart innan sommarlovet i 8:an men ingen i klassen hann så vi håller på att göra klart det nu. Det är väldigt stressigt och på måndag ska vi bli klara. Behöver komma ut nu! Så jag och mamma ska ut och gå en runda snart. Sen blir det life unexspected på tv 11. Puss!
min finaste idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0