Tandregleringen

Jag gick upp klockan halv åtta idag, jag fick sova tre kvart mer än jag brukar göra. Jag var hos tandregleringen idag och det gick bra, men det är ganska obehagligt när dom trycker in saker i munnen och sen tar kort, för att se hur tänderna är och sånt. Men det gick bra ändå.  När vi var klara där (det tog en timme) så gick jag och mamma ner till stan och åt. För jag inte hann till lunchen i skolan, men det gjorde ju inget för det är mycket godare inne i stan. Jag kom tillbaka på eftermiddagen, det var bara två lektioner kvar då, vilket var skönt. När vi slutat skolan så gick jag,alice och sara ner till byn och åt,pratade och myste. Vid fem började aerobicen (det är dans och styrka) för er som inte vet. Det var så kul att börja dansen igen, jag har saknat den över sommaren.
Hann springa in jätte snabbt i någon affär, hittade denna mysiga tröjan inne på JC

Provade både den lila och bruna, men tyckte bäst om den lila så köpte den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0