Söndag

Nu är det söndag och det betyder att det är skola imorgon igen, vi borde fått helg mer än två dagar. det är ingenting, helgen är ju över på en sekund. Nu ska jag snart städa mitt rum, senare idag vid förmiddagen så kommer min syster, markus och ellie till oss. Imorgon är ellie redan tre veckor, det går snabbt.  har inte träffat dom sen den veckan ellie föddes, mamma och pappa var hos dom för någon vecka sen, men jag stannade hemma för jag inte mådde så bra. Så det ska bli så kul att träffa dom idag!  Nu ska jag nog sätta fart. vi hörs under dagen. ha en bra dag, pussar!
jag idag

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag håller med om att helgen borde vara längre även när man jobbar :D Haft en trevlig helg?

2011-09-11 @ 16:02:34
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
Postat av: Sara

skulle vara kul att se lite videos då och då & inte alltid massa ''egopics'' :D

2011-09-11 @ 16:20:13
URL: http://sassis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0