Sista dagen på praon

Jag tänkte skriva ett inlägg till er nu innan idol börjar, idag var det sista dagen på praon och det har varit kul att vara där men jag har saknat min klass, det ska bli så kul att träffa dom imorgon. Jag fick vara med och hjälpa till på simskolan idag med (det har varit simskola alla dagarna) Det har varit så kul, ungarna är så söta! Dagarna har varit ganska lika, städat lite men det var knappt någon städning idag. Badat bubbelbad och ätit glass. Det blev roligare än vad jag trodde det skulle vara, så jag är hel nöjd. Ikväll har jag och mamma gått en lång promenad med gizmo, det har varit varmt hela dagen och nu på kvällen med. En sommarkväll, så himla härligt! Imorgon är det fredag och hela eftermiddagen i skolan ska vi redovisa vår prao. Hoppas ni har haft det bra, kram på er!
 Gizmo och jag idag, knashund ♥
Trackback
RSS 2.0