Passat underbaraste brorsbarnen!

På morgonen idag åkte jag och mamma till min bror för att passa linus och milo. Vi har lekt och busat för fullt hela dagen, blåst såpbubblor,lekt i sandlådan, gick en runda med vagnen till lekparken och en massa mer! Det har varit jätte kul, dom är världens underbaraste! När mamma och jag körde hem från dom så stannade vi till i byn, hämtade bland annat ut mina paket från H&M, ni får se bilder på kläderna någon annan dag.  Det har verkligen varit en härlig dag, hoppas ni med har haft det. Det kommer mer bilder från idag senare ikväll, när vi var på lekparken hade jag bara mobilen med mig, så det är några bilder på den med.
jag älskar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0