Långpromenad med godingen!

Vi passar min brors hund, godingen kom hit igår och ska vara här tills lördag. Det är så mysigt att ha han här, han är den gosigaste och bästa hunden i världen! Vi kom precis hem från en långpromenad, det är bra att ha en hund att gå med för det är så tråkigt att gå ensam. Jag var på prao idag med, jag började klockan halv nio och slutade vid tre. Det var roligare idag för det var mer simskola så jag fick vara med och lära dom. Så det blev mer bad idag och det är kul! Fick göra lite tråkigt med som att städa och sånt. Men sista timmen är slapp och då gör vi nästan ingenting. Snart ska jag och alice till sara, vi ska mysa framför bonde söker fru ikväll och bara ha kul! Ha en fin kväll, för det ska jag ha ♥

gizmo ♥

Kommentarer
Postat av: Tracey

ja det här är jättekonstigt att vara utan varandra i flera dagar! :o jag älskar dig finaste linnea! ♥ ♥

2011-09-28 @ 21:46:04
URL: http://traceynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0