En härlig dag med bror och pojkarna.

Idag har dom här två gullungarna på bilden under och min bror varit hos oss, Vi har varit inne och lekt med bilar och spelat wii,varit ute och hoppat på studsmatten,lekt i sandlådan och gungat. Dom är så härliga och goa. Min bror och brorsbarnen åkte hem för bara en lite stund sen, det har varit kul att träffa dom som det alltid är. Jag och mamma ska ut på långrundan snart, jag har inte varit ute på den sen söndags för jag inte har mått så bra. Men jag känner mig mycket piggare nu, både igår och idag. Så det ska bli skööönt! Ikväll ska jag,mamma och pappa upp till alice och hennes familj. Vi ska äta kräftor och bara ha det trevligt, låter som en jätte bra kväll. Vi hörs nog senare under dagen, puss!

mina älskade brorsbarn på milos 1-års kalas i juli ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0