Äntligen är idol tillbaka!

Jag har precis tittat på idol, mitt favoritprogram som jag verkligen har saknat.. Jag tycker chasmin och moa var bäst ikväll, dom var riktigt duktiga båda två. Innan idag så har momor,morfar,farfar och farbror varit här.  Vi har grillat och ätit äppelpaj, Det har varit så skönt väder idag med, vi kunde sitta ute tills kvällen utan att frysa. Jag saknar sommaren och värmen, att kunna åka till stranden för att sola och bada. men hösten är mysig på sitt vis med. nu är helgen redan slut igen, jag känner inte för att gå en lång vecka till i skolan.  Men det går väll bra, även om det känns som en evighet till nästa helg går det rätt snabbt, det är lite konstigt det där.

Kommentarer
Postat av: alice

sv: bäbis.................. JAG ÄLSKAR DIG MED!

2011-09-05 @ 15:43:25
URL: http://allisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0