12:e september 2011

Det gick bra i skolan denna måndagen också, det var kul att träffa alla igen och lektionerna gick bara bra.  Måndagar är faktiskt inte så jobbiga på vårat schema heller, vi slutade vid 14:35. Jag tog bussen hem till mig, jag har inte gjort så mycket sen dess. Suttit lite vid datorn, ätit, tittat på 90210 och idol som jag missade förra måndagen. Imorgon ska jag vara ledig från skolan, jag får se om jag hinner tillbaka och gå lite på eftermiddagen efter lunch. Jag ska till tandregleringen, sen äter jag och mamma lunch inne i stan. Vi får hoppas att det går bra imon! Hoppas ni har haft en fin måndag, kram! ♥

alice och jag på bussen idag, jag älskar dig bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0