Hemma från elaine

Vi hade det sjukt kul igår på balders! Vi dansade i flera timmar. Jag,isabellé,tracey och alisa åkte med elaine hem efter skolan vid halv två. Vi lyssnade på musik,sminkade och gjorde i ordning oss. Tog massa härliga bilder som ni ska få se. Vid 5 kom det ett gäng tjejer till, vi gotttade oss med godis och hade kul. Vi tog bussen till balders senare och sen dansade vi! Vi var hemma på natten hos elaine, jag,isabelle,tracey och alisa sov över där. Åt lite och sen var vi  trötta och somnade ganska snabbt. Vi vaknade upp idag vid 11, åt frukost och tittade på eva och adam. Så mysigt med mina tjejer! Vi har haft det så jäkla kul, tack alla! Jag kom hem för en liten stund sen, ska strax gå ner och titta på idol som jag missade igår.
Hoppas ni hade en bra fredag för min var grym!

glada tjejer igår, det kommer mer bilder sen

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

2011-10-22 @ 17:50:15
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

härligt :d

2011-10-22 @ 17:59:36
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: hannasvensson'

Tack själv sötis! ♥♥

2011-10-23 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0