Grym tisdag!

Tisdagar är bäst för dom är typ slappast och roligast på hela veckan. Fast fredagar är lite bättre när vi slutar tidigt, men annars! Lektionerna gick snabbt och när vi slutade gick jag,sara och alice ner till byn. Vi åt och aerobicen började klockan fem och vi har lite kvar på dansen sen är vi helt klara. Den är grym nu och kommer bli grymmast när den är klar! Jag längtar till uppvisningen för det är så jäkla kul så det finns inte! När jag kom hem så sa mamma att som hade ändrat Breaking Dawn till 11 år, det var ju åldersgränsen 15 först. Så nu kan jag kolla på den och jag är helt ÖVERLYCKLIG! Nu måste jag plugga men här under får ni några bilder sen idag.
vi satte oss på en bänk framför värsta solnedgången, så fint! fast det syns inte så väl på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0