Grattis till min finaste bella!

Idag fyller Isabellé år, grattis på din dag min finaste och underbaraste bella ♥ Vi har varit på konfa innan idag, vi pratade om döden och senare dop, lekte några lekar, haha. Sen skrev vi vad vi tyckte om när vi var iväg i stan och i slutet fick vi måla på ett ljus. Det var lite av det vi gjorde,men ungefär det. Vi har såklart fikat också, det har varit mysigt och ganska kul idag. Roligast är att träffa tjejerna såklart! Då blir allt så mycket bättre.
isabellé och jag i skolan i torsdags

jag med bella för exakt ett år sen på hennes födelsedag, vad fort tiden går och se ni att det var snö då? det var faktiskt jätte mysigt, minns den dagen som igår, vi fem gick ner till byn och hade så kul. Vi stannade ibland och tog massor med fina vinter bilder ♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

naww ! älskar dig ! <3

tiden går snabbt när man har roligt ! ;) <3 :)

2011-11-28 @ 16:28:26
URL: http://iisabelledahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0