Första Advent

Idag är det första advent och det är så mysigt. Tända ljus och sånt. Vi var på mässa vid elva idag i kyrkan eftersom vi konfirmera oss. Det var drygt en timme och när jag kom hem var syrran och ellie hos oss. Så himla kul! Vi har bakat pepparkakor,ätit mat, fikat och bara umgåtts. Gosat med min lilla pärla också såklart! Underbar dag har det varit! Inte kyrkan då..haha. Dom åkte hem för en liten stund sen och ni ska få bättre bilder från dagen än dessa här under, min kamera är ju som sagt sönder. Men jennie ska skicka bilderna till mig som vi tog med hennes kamera.
mosters tjej det där, hur söt får man bli?

min finaste storasyster och ellie

pepparkakor är så godast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0