ny design.

Idag har jag varit med Alice hela dagen, inte träffat henne sen i fredags så jag har saknat henne! det blev en massa prat som vanligt och sen har vi kollat på resor till Paris med, hade varit så kul att åka dit med min familj och hennes. älskar att kolla på resor, och älskar att åka utomlands! förra året denna månaden kom min och Alice familj hem från Grekland, redan ett helt år sen..saknar verkligen det! I lördags så var jag hos min syster och Markus hela dagen, jätte mysig dag..jag, syster och mamma gick en runda på stan och åt glass, medans pappa och Markus var i huset och kaklade, haha! senare grillade vi och så, verkligen en toppen dag!
Som ni nog se så har jag ny design, tröttnade på den gamla så Alice fixade allt nytt idag, tack bästavän!


Grekland förra året, vill tillbaka nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0