Tema dag.

Det var ju tema dag idag också för vi ska ha det alla dessa tre dagarna denna veckan, som nästan är slut nu, så skönt! Idag var det språk tema och på morgonen gick vi tipsrunda där det var olika frågor på spanska,franska,tyska och engelska..efter det gick vi ner till en lokal för att dansa något liknande som street dans, det var super kul såklart! för jag älskar ju att dansa..Sen var det lunch,datorn och sist drama då vi fick spela teater på engelska, haha..Vi slutade lite innan två och då var det några grupper som hade bakat så vi fick fika och sätta oss ute i solen för att lyssna på några 9;or som sjöng och spelade gitarr, det har varit en slapp dag och bra för den delen med faktiskt, Jag kom hem vid fyra och direkt ringde jag Sara så hon kom upp till mig, vi cyklade ner till näset för att ta lite bilder, sen har vi solat och druckit smoothie, skön dag!
Alisa,jag och Isabellé i skolan..Tack för att ni finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0