Fredag och helg!

Nu är det redan fredag igen, vilket är toppen såklart! Första lektionen i skolan idag hade vi no prov,jag tror att det gick jätte bra,får hoppas! Sen har vi haft engelska, lunch, so och bild, det är bara fyra lektioner på fredagar och det är så skönt! Nu ska vi snart äta hemmagjord kyckling pizza här hemma,mums! vid halv 7 tiden sticker jag upp till Alice och stannar där några timmar, för att kolla på tv och bara mysa med henne! Hon har varit sjuk några dagar denna veckan så vi har inte varit någon gång..men nu är hon frisk iallafall! Imorgon åker jag med mamma upp till stan, för det behövs köpas in lite nytt, men så är det ju alltid egentligen, haha.
Jag har inga nya bilder, så det får bli en gammal bild på mig och Alisa. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0