En toppenhelg.

Jag kom hem från Sara för någon timme sen, jag och Alice åkte med henne hem idag när vi slutade skolan, det har varit så himla skönt väder idag, så vi var ute hela tiden! Jag bloggade ju senast i torsdags och det var ju några dagar sen nu, men i fredags åkte jag,elaine tracey och alisa med isabellé hem..vi åt pizza och senare fixade vi oss och så..Vid 6 åkte vi till Hilda där Emma också var, där var vi till halv 8 och sen åkte vi med bussen till balders, där vi sen dansade till halv 12, vi hade det hur bra som helst, det var så kul! ni är bäst tjejer! i Lördags var det öppet hus så jag mamma och pappa var där, min bror,Maria,Linus och Milo kom med,härligt att träffa dom! På kvällen sov jag hos Alice och på söndagen låg vi mest ute och solade eftersom det var så varmt,åt ananas och lyssnade på underbar musik..Min helg var var hur bra som helst, så det är synd att den är över, haha.  Nu är det måndag igen, snart tisdag förstås men denna veckan ska nog gå lika snabbt som alla andra!
Här kommer några bilder på Milo sen i lördags, fick ingen bild på Linus.

Min gullunge! ♥

Milo och Mamma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0