5:e maj 2011.

Ligger i soffan,lyssnar på musik och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan kolla på Off the map som vi missade i onsdags..så det blir mys framför tven ikväll! Jag har såklart varit i skolan innan idag med, vi hade dom gamla vanliga lektionerna och dom gick lika bra som vanligt! haha, jag kom hem vid fyra och någon timme senare gick jag ut för att gå en långrunda, när jag kom hem så tog jag ansiktsmask och en varm dusch med hårinpackning..så skönt! Igår var vi hos min syster och Markus en sväng också,blev inte så länge,men det var ju roligt att träffa dom! Imorgon är det äntligen fredag och jag,Elaine,Tracey och Alisa åker med Isabellé hem och sen drar vi till balders och det kommer bli så bäst!
Världens bästa mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

jag har gått vidare i en fototävling och det vore jättesnällt om du röstade på mig (nummer 2)



http://fotobecka.blogg.se/2011/may/finalisterna.html#comment



Jag länkar alla som röstar!

2011-05-08 @ 14:47:08
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0