2 Mars 2011.

jag vet inte vad jag ska göra med den här bloggen? det går ju inget bra med den iallafall, antagligen får jag lägga ner den eller så kan jag ju alltid starta en ny och börja om? eller fortsätta med denna som jag har också..jag har ingen aning så vi får väll se vad som händer, haha! Iallafall så har över halva veckan i skolan gått, veckan började nyss och nu är den snart slut igen, men det är ju toppen! dessa tre dagarna i skolan har bara varit bra, härligt att träffa alla igen! saknat endel under lovet ju..idag hade vi bara tre lektioner så himla skönt var det..vi missade en hel del lektioner mitt på dagen eftersom det var fotbollstunering, vår klass kom 2:a härligt! 7D ♥ annars har det inte hänt något mer i skolan, under sportlovet så var jag mest med Alice och Sara, ni är världsbäst tjejer! sen åkte jag till min syster och Markus också.. var där två dagar,mysigt och såklart jättekul! det var väll det jag gjorde på lovet, sjukt bra lov, helt klart! nu ska jag gå ner och packa till kaskad för vi ska dit med klassen imorgon, sen kolla på tv eller sätta på någon film..har det bra, kramar!

Jag är så trött på den här vintern nu, längtar till sommaren hur mycket som helst, så därför lägger jag upp en härlig bild på mig och min underbara Alice sen förra sommaren!


Kommentarer
Postat av: Natalie Ramstedt

Du måste fortsättaa , så kan jag se vad som händer er (L)

2011-03-15 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0