Hjärtat mitt..

Jag har skrivit massor av texter, men inga kan beskriva allt.
Man kan inte beskriva en tjej som faktiskt får mig att orka le.
Jag behöver någon som alltid alltid alltid finns där, och det har alltid vart du.
Du har vart den som torkat mina tårar och alltid haft en ledig axel.
En vän som är obetalbar, det finns inga pengar i världen att köpa dig för.
När jag ser dig blir jag så glad, för det är du som gör mig lycklig varje dag.
Jag verkligen menar det, jag kommer ALDRIG hitta en sån person som du.
Ingen är perfekt, men för mig är du oslagbar och helt fantastisk.
Man behöver inte vara snyggast, smalast över huvudtaget.
Jag tycker om min Linnéa precis som hon är, bara den Linnéa..
Du har gett mig så j*vla mycket igenom alla år & jag vill bara säga tack.
Jag älskar dig och jag hoppas du förstår att det finns en dröm och den lever jag i.
Alla mysiga stunder i livet, det är du som gör dom!
Det är älskvärda stunder att få se dig skratta och att få se dig le.
Utan dig skulle jag vara helt borttappad, men du gör mig hel.
Du är mitt liv och min bästavän, vad som än händer ska jag aldrig släppa dig.
Du kommer när jag mår dåligt och sen är alla såren läkta.
Du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv..
Du är en ängel, ena halvan av min kropp.
Du är den bästa vännen jag någonsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag skulle haft.
Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
''let it rain let the wind blow, for as long as im with you i'll be allright
take my hand couse i wont let go, and i promise you the rest of my life''
För precis allt jag behöver hittar jag hos dig, ja.. all i need is you
Du vet halsbandet du fick av mig? det är sakerna du har gett mig.
Du har gett mig tro, du har gett mig hopp och du har gett mig kärlek.
Att jag aldrig kommer lämna dig, det är någonting jag verkligen svär på.
Man ska aldrig säga aldrig men jag stannar med dig.
Och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig.
Jag skulle aldrig nånsin släppa taget för jag skulle bära dig tills dagen jag dör.
Du vet att du alltid kommer vara mitt sunshine, min ängel och mitt liv.
Utan dig vore jag bara en av miljonen, du får mig att känna mig speciell.
När man inte har träffat dig på ett tag och sen får höra din röst,
Jag blir så glad, att få höra dig och veta att allt är bra.. då mår jag bra.
Du har gett mig så mycket och jag kommer aldrig kunna ge tillbaka.
Jag kan inte beskriva allt jag känner för dig, bara det här får mig att gråta.
Jag är så glad att vi passar så bra ihop och har lyckats vara vänner så länge.
Nu är det solsidan, vårat absoluta favoritprogram.. det måste jag bara se.
Men som sagt vännen, tack för att du finns.. lämna mig aldrig.
Jag älskar dig, mer än alla miljoner stjärnor på himlen!♥
/ Din sara
http://sassis.devote.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0