härlig dag.

jag har precis ätit pizza med familjen..äter nästan aldrig det, men det är ju rättså gott..fast nu mår jag illa,usch! haha..vi kom hem för någon timme sen, vi har varit hos mormor och morfar en sväng idag, åt våfflor, pratade och så..senare kom min syster och Markus också, verkligen en mysig dag! imorgon åker vi till min bror,Maria Linus och Milo,ska bli hur kul som helst, som vanligt! nu ska jag snart gå ner och titta på körslaget, brukar inte tycka det är så kul, men får väll se detta året..vi hörs nog imorgon, kramar! ♥



har inga bilder från idag, så lägger in en bild från älskade Egypten istället, var där med mamma,pappa och min syster 2008..underbart ställe, vill tillbaka varje dag..åhhh' ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0