fredag igen.

nu har jag precis ätit, jättegott var det! alisa åkte inte med mig hem sen idag, gick inte sen.. så det får bli någon annan helg, med Isabellé, Elaine och Tracey också! det är så skönt att det är helg nu iallafall, när jag kom hem så la jag mig direkt i soffan och tittade på one tree hill, det är världens bästa serie helt klart..älskar den! imorgon åker nog jag och mamma en sväng till mormor och morfar, kommer bli kul isåfall, ett tag sen nu..nu ska jag titta lite på tv, se om det är något kul att se ikväll..ha en bra kväll, kramar! ♥


förövrigt så saknar jag min Alice, hur mycket som helst..hon har varit sjuk hela veckan, du får krya på dig, I ♥ U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0