En dag på stranden och i stan.

Jag och Alice har ätit för en stund sen och nu sitter vi ute och har det skönt! Vi vaknade redan vid åtta idag och lite senare gick vi ner till stranden för att sola och bada, årets första dopp i år, det var underbart! På stranden var vi ett par timmar, tog kort och lyssnade på musik..Vid tre åkte vi in till stan och kollade runt i affärer och åt glass, På kvällen när vi kom hem så slängde vi på oss jogging kläder och sprang en runda, sen runt hela stranden och tillslut doppade vi oss i havet,Det var helt klart världens bästa jogging runda! Nu ska vi titta lite på tv och sen går vi nog ner till stranden igen för att ta lite härliga bilder vid solnedgången,som vi gjorde igår också, bilderna får ni ser när jag är hemma. Jag har det jätte bra här,hoppas ni med har det!

Jag och Alice i camen för några minuter sen. (vi som har blivit så bruna idag blir likbleka i camen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0