Snart kommer mina tjejer till mig!

bilden är från sista veckan i skolan, jag saknar vår underbara klass...
Jag har förberett lite är hemma, lagat tacos och lite annat...för snart kommer mina tjejer hem till mig, tracey,isabelle och elaine, alisa är utomlands nu men vi ska träffas nästa vecka igen och då kan alla, så det kommer bli perfekt! tracey,isabelle och elaine kommer om några timmar och då ska vi ha en riktig toppen kväll, det kommer bli underbart! Det kommer upp ett inlägg senare idag med bilder från 1-års kalset sen igår också.
Ni få ha det bäst idag/ikväll, jag ska ha det super bra såklart! ♥

Kommentarer
Postat av: alice

sen kommer du till alice i åhus. JAAAAAAAAAAA!

2011-07-15 @ 14:44:38
URL: http://allisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0