hestra imorgon.

jag har inte bloggat på ett bra tag nu, en hel vecka sen imorgon..dåligt av mig! men jag har faktiskt inte tänkt på det alls,imorgon är det iallafall onsdag och som jag skrev sist så ska vi till hestra då, för att åka skidor..vi får väll se hur det går! haha..men det ska bli super kul! det som är mindre kul är att bussen går vid 06:10 så jag får gå upp jättetidigt..en mardröm! kommer väll inte somna ikväll heller, det brukar vara så..men det kommer nog vara värt det! annars så är allt bra..dagen har bara varit bra med! har nyss ätit, pluggat lite engelska och så..så nu ska jag kolla på tv, eller spela just dance, blir bra vilket som! vi hörs imorgon eller på torsdag,
ni får ha det så bra..kramar!

jag och Isabellé idag, du är bäst hjärtat, jag älskar dig! ♥


Kommentarer
Postat av: didde

det kortet tog jag (:

2011-01-22 @ 17:04:03
Postat av: MLI

Visst är det helt hemskt att gå upp tidigt? :O

2011-01-26 @ 20:15:21
URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: isabelle

söta vi är:D

-älskar dig ! <3

2011-03-12 @ 22:02:15
URL: http://iisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0