måndag.

trots att skolan började idag, och jag hade velat ha ännu mer lov, mycket mer! så var dagen ändå rättså bra, det var så härligt att träffa alla igen och så! dagen gick riktigt bra, slutade redan vid halv 2 också, vi gör det varje måndag nu..så kan man vara annat än glad över det? vi fick också reda på att vi ska åka till hestra nästa vecka och åka skidor, ska faktiskt bli super kul! efter skolan åkte iallafall Alice med mig hem, kan ni gissa vad vi gjorde? vi spelade såklart wii, lika kul som vanligt! men även, pratade och så..nu är klockan 6, så jag ska väll gå ner och spela just dance, eller något annat! har det bra, vi hörs..kramar!


jag och bästavän innan idag..tack för att du finns och alltid gör mig så glad! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: åh kul att du rekommenderar Rhodos :)!

2011-01-11 @ 23:07:20
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0