nytt år.

nu var 2010 slut..och nu är det ett helt nytt år! detta året ska bli det bästa av alla, så säger man alltid..men man får väll hoppas att det blir så i år! nyår firade jag hos Alice, med hennes familj..toppen! vi hade det hur bra som helst..härlig kväll/natt! jag sov där till idag då..vi vaknade såklart upp trötta, orkade inte göra oss i ordning men vi kom upp till slut iallafall, åt frukost och gick ut en runda..jag åkte hem vid halv 3, sen dess har jag mest legat i soffan, kollade på rallybrudar innan med..haha! rätt härlig film egentligen..hoppas ni har haft det bra, kramar!

bild på mig och Alice sen nyår kommer nog upp när hon har skickat, slänger in en härlig sommarbild på oss två istället..man saknar det något sjukt! - åhus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0