jag älskar dig min bästavän.

jag har inte bloggat på några dagar, det får helt enkelt bli så ibland..för jag har inte alltid lust, ibland ingen lust överhuvudtaget..idag är det iallafall lördag,snart söndag egentligen..imorgon är det sista dagen på lovet då, det känns inte alls kul, men man får göra det bästa av det, det blir närmare till dom andra loven, haha! sen ska det bli kul att träffa alla, som man inte sett på lovet, och komma tillbaka till vardagen helt enkelt, men det hade ju inte gjort mig ett dugg om jag fick lika mycket lov till, verkligen inte! men det får gå ändå som sagt..men nog om det, idag har jag haft en jättebra dag med Alice, vi har skrattat,skrattat och skrattat ännu mer, haha! vi kanske var för trötta tillslut? en aning ja..vi låg i soffan och spelade super mario bros, i timmar..mitt huvud bara dunkade tillslut, så vi bestämde oss för att gå ut och gå en runda..det behövdes kan jag säga, vi mådde bättre efteråt..sen låg vi där i soffan igen och spelade..men vi skyller på vädret, eftersom det regnade..men det var verkligen en mysig dag, med mycket skratt som vanligt! hoppas ni har haft det bra, kram!


jag och Alice på nyår..jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0