härligt sportlov.

nu har andra dagen på sportlovet också gått..men det är ju en hel del dagar kvart som tur är! dagen började med att jag och mamma stack ut och gick en lång runda, riktigt skönt var det! vid två åkte jag ner till Sara, vi spelade mest wii just dance och super mario, härligt är det iallafall! pappa hämtade mig vid 6 ungefär och när jag kom hem så la jag mig i soffan och tittade på the last song för andra gången, det är helt sjukt att man kan tycka om en film så mycket, ni som inte har sett den, jag säger bara en sak se den! imorgon är det onsdag och då åker jag till min syster och Markus, sen sover jag där till torsdag, det blir särket super bra! nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs någon annan dag istället, ni får ha det så bra, för det ska jag ha! ♥

syster och jag, för några år sedan. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0