det var länge sen nu.

Jag har inte bloggat på evigheter, jag vet..det går inget bra med den här bloggen, inte alls! jag får väll försöka börja blogga mer eller får jag lägga ner den helt..iallafall så sov min underbara Alice hos mig inatt, vi har haft det så bra så! skönt att vaknade upp en jobbig morgon med skola med Alice brevid sig..imorgon är det redan torsdag, snart alldeles snart så är det sportlov, som jag längtar..det ska bli så jäkla skönt det behövs verkligen! jag ska till min syster och Markus, under lovet och det kommer särket bli hur bra som helst! det är väll det som jag har bestämt..sen får vi se! imorgon efter den sjukt jobbiga skoldagen så går jag och Ajla ner till byn och äter,sen sticker vi till dansen..superbra! nu har jag inte så mycket mer att skriva, mer än att jag ska försöka börja blogga lite oftare! så nu ska jag faktiskt gå ner och plugga spanska, eftersom vi har prov i det imorgon, så vi hörs kramar!


- du är verkligen mitt allt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0