Var med mina tjejer igår!

Igår fikade vi på hyllan med vår bästa klass på so lektionen. Efteråt gick vi runt lite i byn och annat. Vi går bara tre dagar denna veckan och då har vi mest roligt. Hade nästan inga lektioner igår.  Jag,isabellé,elaine och tracey gick med alisa hem efteråt. Vi är alltid lika störda och har så kul ihop! På kvällen gick vi till kulturverkstan och tittade på när massor av folk uppträdde. Tracey spelade gitarr och sjöng där, hon är verkligen helt grym!  Vi hade det super igår och jag hade inte tid att sitta vid datorn när jag kom hem.
jag och bella hos alisa (det kommer upp bilder från igår när jag har fått bilderna vi tog av tracey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0