Perfekt kväll igår

Vi hade en perfekt kväll igår, jag,alice och sara. Vi kunde inte vänta med att öppna julklapparna tills efter maten så vi öppnade dom direkt istället, haha. Jag blev jätte nöjd med mina klappar (ska visa dom en annan dag) Vi åt bakad potatis med rökröra och chokladfondue till efterätt. Allt var så gott! Vi pratade om allt, skrattade så mycket att vi inte kunde andas. Men det är livet! Vi har alltid så kul tillsammans ♥ Vi vaknade upp idag pigga och glada vid elva tiden. Åt frukost! mackor,varm obo'y och safrans bullar. Kunde inte bli mycket bättre start på dagen. Jag och alice åkte hem vid ett, vi har bakat julgodis här hemma idag och annat kul.
jag igår

söta tjejer


jag och sara igår kväll

fick bland annat en hairdonut i julklapp och såhär fint blev mitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0