Hemma och är sjuk.

Min helg har varit underbar! På lördagen åkte jag och mamma in till stan och köpte julklappar och annat fint. På kvällen och söndagen passade vi linus och milo. Vi hittade på en massa roligt som vanligt! På söndagkvällen åkte jag till alisa. elaine,isabellé och tracey kom sen också. Efter en stund gick vi ner till julskyltningen för att sälja lotter till vår klassresa. Det gick bra och vi fick in några tusen iallafall. Idag stannade jag hemma från skolan, har så ont i hela kroppen, huvudet och halsen. Jag som nästan aldrig är sjuk, men det var väll dags nu då. Ska bara mysa här hemma och vila upp mig. Ska titta på one tree hill om en stund och träna lite inför proven.
varm obo'y och scones

igår kom äntligen snön, det måste ju vara snö i december! det har ju inte känts som jul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0