Vill ha mer sommar!

Papi och jag kom hem för en timme sen ungefär, det började såklart regna när vi var ute och gick, men det öste inte ner så vi klarade oss ganska bra och då var vi nästan hemma. Idag har det inte varit bra väder, mulet och regn, så tråkigt Jag vill ha mer sommar, ligga på stranden och sola och bada. sommaren är alldeles för kort här. Nu ska jag gå ner och se om det kan vara någon bra film på tv,hoppas det! jag älskar att titta på tv alltid, men särskilt på kvällarna.
tre bilder i camen innan rundan

Kommentarer
Postat av: alice

gullfjant, du ville ju nyss ha höst.. och du skulle bli statsminister och kan inte bestämma dig ens på såna här val..

2011-08-09 @ 22:15:11
URL: http://allisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0