Träffat min bror och pojkarna!

Min bror,linus och milo har varit här idag, jag har myst,lekt och busat för fullt med pojkarna, precis som vanligt!  Vi har varit både inne och ute, det är fint väder idag, så det är härligt ute! Dem åkte hem för bara en liten stund sen, det har varit jätte kul att träffa bror och gos ungarna, som det alltid är. Nu ska jag gå ner och packa, jag ska sova hos alice inatt, vi ska ha en riktig myskväll med bubbelbad och massa filmer. Det kommer bli en toppen kväll! det är cykelfest där vi bor, så våra föräldrar ska vara med på den, man cyklar till olika och äter tre rätters. Nu ska jag som sagt gå ner och packa.
Ni få ha en bra dag och kväll, det har jag haft och ska ha!
sötaste milo och faster ♥

linusälsklingen ♥ det är svårt att få honom på bild, men jag brukar lyckas med någon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0