Tältat med klassen.

Jag orkade verkligen inte blogga igår när jag kom hem, jag sov knappt något på natten när vi tältade, så jag låg på soffan och tittade på film när jag kom hem. Vi tältade med klassen från måndag till tisdagen med min klass och en annan klass, vi hade klasskamp och grillade, sen på kvällen/natten var vi bara ute och hade kul! Det var riktigt härligt, så många fina människor. På tisdagen fick vi ''sovmorgon'' haha, kanske inte riktigt, men 1 ½ timme mer än vad vi annars har, vi blev väckta vid 8. På dagen blev vi indelade i grupper och gjorde olika saker på olika stationer. Vi slutade dagen vid 2 tiden, då kom pappa och hämtade mig. Tack för dagarna, även om det regnade nästan hela tiden så hade vi det bra! Min klass är världens bästa klass, tack för att ni finns.
Idag har vi varit i skolan igen och det har gått bra, efteråt åkte jag och sara med alice hem. Vi åt toast,bakade äppelkaka och tog lite bilder. Hade bara en massa mys och roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0