Sover hos alisa inatt.

Jag och mamma kom hem från fotbollen för en stund sen, jag har hunnit duscha och packa sen dess. Det är skola imorgon och jag ska åka till alisa ikväll och sen sover jag där, så går vi till skolan imorgon. Det känns ju inte sådär jätte bra att börja skolan igen, jag hade gärna haft några veckors lov till. men det ska nog gå bra, jag har saknat min underbara klass, ska bli skönt att komma tillbaka till den. Nu ska gå ner och fixa lite annat och sen ska vi äta.
vi hörs imorgon efter skolan, pussar! ♥
jag och alisa på sommarlovet

Kommentarer
Postat av: Tracey

du är så sjukt fin linnea! älskar dig hjärtat! <3

2011-08-22 @ 19:40:12
URL: http://traceynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0