Nu är det äntligen helg!

Våran klass slutar tidigt varannan fredag, synd att det inte är varje. Idag slutade vi redan vid 14:25 och då tog jag den tidiga bussen hem, ni förstår inte hur skönt det är att komma hem så tidigt, när man nu mera är van vid att komma hem vid 4 varenda dag. Det gick lika bra i skolan även idag, det blev ju inte så mycket lektioner för dagen inte var så lång, isabellé kom till skolan idag med, hon har varit utomlands en vecka, det var så kul att träffa henne igen, vi har saknat henne så jäkla mycket! det är skönt att vara alla 5 igen, det blir tomt om någon är borta. Jag kom hem vid 2 och sen dess har jag väll inte gjort sådär jätte mycket, jag och mamma har lagat enchiladas ikväll, så jag,mamma och pappa har precis ätit det ute på altanen, det var lika gott som vanligt. mysigt var det med! ikväll ska vi mysa ännu mer här hemma, ligga på soffan och titta på tv. jag älskar fredags kvällar! hoppas ni har haft en bra dag, och ha en skön kväll nu!

jag för någon dag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0