28:e augusti 2011

Jag bloggar bara någon gång om dagen nu för tiden, det är ju inget alls. men jag hinner inte, nu när skolan har börjat med så blir det ännu mindre. Jag var hos alice igår kväll och sov där tills idag, vi hade våran myskväll igår och det var så härligt! Vi hade ansiktsmask och badade bubbelbad,tittade på filmen hur många lingon finns det i världen, ni måste se den, det var den roligaste filmen jag sett! haha. När vi hade sett klart den filmen började vi titta på andra avenyn avsnitt. Tack för kvällen bästis! Idag var jag hos alice till eftermiddagen, lite senare skulle mamma till jobbet och jag och pappa åkte ner till farfar en stund, fikade och pratade. Imorgon ska min klass och en annan klass tälta, det ska bli jätte mysigt faktiskt! vi ska göra massa roligt på kvällen och så. Ni hör inte av mig på måndag då, men vi hörs på tisdag igen (tror jag) ni får ha det bäst, puss! ♥

jag och alice vid havet i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0