12:e augusti 2011

Jag kom hem från alice precis, jag har varit hos henne sen morgonen idag. Vi har ätit goda våfflor med glass och blåbärs sylt på, riktigt mumsigt.  Det hände inte så mycket mer idag, vi har mest suttit vid datorn och så. Men vi behöver inte göra så mycket, vi har precis lika kul ändå! Dagen har varit rätt lugn men kul. Jag och mamma ska ut på långrundan snart och sen ikväll ska jag packa för jag ska åka till elaine imorgon och sova där tills söndag, på söndag åker vi och en massa andra till skåne på konfirmationsläger, det kommer nog bli kul! hoppas på bra väder så vi kan sola och bada sista gången nu på sommarlovet, fast bada ska jag göra ändå..haha. Vi hörs senare under dagen, kramar!

jag och alice i onsdags, du är världens bästa bästavän

Kommentarer
Postat av: AnnaJ

Fin bild :)

Hoppas allt är bra med dig?

2011-08-12 @ 16:21:10
URL: http://annajessikon.blogg.se/
Postat av: AnnaJ

sv: Härligt! Det är bra med mig med :D

2011-08-12 @ 18:08:27
URL: http://annajessikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0