ny dator.

Jag har varit borta från bloggen ett tag nu, men det var bara för att min förra dator kraschade..jag fick min nya idag, den är verkligen super bra! jag kom hem för någon timme sen, har varit i Tingsryd och haft genrep inför tgt showen som är imorgon, det är hur kul som helst, längtar tills imorgon! då det är med publik och allt..till något annat så har vi äntligen påsklov nu, vilket med är super! har inte så mycket bestämt men det kommer särket bli jättebra!  
har det bra, så hörs vi snart..kramar!

Tim,Alice,Mamma och jag i Grekland 2010 med någon härlig bartender! jag saknar det, man vill bara tillbaka dit..det var en så härlig vecka där med min och Alice familj!♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

Godmorgon:D

2011-04-16 @ 10:12:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0