17:e april 2011.

jag har varit ute en runda med mamma innan, kom hem för bara en liten stund sen..min syster och Markus har varit hos oss idag med, roligt att träffa dom igen! vi satt ute i solen, åt massa gott..pratade och så, mysigt! igår var jag och dansade för vi hade vår uppvisning med tgt, det är verkligen hur kul som helst, jag älskar det! det är så tråkigt att det är över nu, jag kommer sakna det och våran härliga dansledare! men det börjar ju till hösten igen ,superbra! efter showen så åkte Alice familj hem till oss, så åt vi middag och efterätt, satt och pratade om en massa..sen sov Alice hos mig också, massa mys! men nu ska jag gå ner och äta..har det så bra, kramar! ♥

två bilder på mig innan tgt-showen i lördags, med våra coola danskläder!



Kommentarer
Postat av: Bo

Oj, du ser ut att hahål i byxorna :)

2011-04-18 @ 05:15:03
URL: http://biobo.gblogg.se/
Postat av: Tracey

Tack för tipset ! :) <3

Jag gillar ditt hår på bilderna ;)

2011-04-18 @ 15:36:35
URL: http://tracees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0