5:e september 2010.

nu har jag precis ätit..kom hem för bara en stund sen,jag har varit hos min älskadebror tidigare idag, träffade ju linus med då och lekte med han såklart! även lilla milo, men han sov det mesta..haha! han är ju inte så stor än, kul att träffa min bror,linus och milo iallafall! saknat dom som bara den! nu är klockan redan 2, alice skulle ringa mig snart..sen kommer hon nog upp till mig en stund, får se vad vi gör..har inte så mycket mer att säga, dagen har varit väldigt bra änsålänge, så det fortsätter nog med så! föresten så fylller jennifer år idag..så grattis gumman! hoppas du får en jättebra dag för det är du verkligen värd..jag älskar dig! du är bäst glöm inte det.
ni få ha det så bra.. så hörs vi senare,kramar! ♥

här har ni 4 bilder, på mina brorsbarn..så fina är dom.

milo ♥


fick iallafall en bild på linus där han skrattar..haha! du gör mig så glad sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0