du gör mig lycklig.

jag slutade tidigt idag från skolan, vid halv 2 så jag åkte med den tidiga bussen hem, det är sjukt vad skönt det är att komma hem tidigt! jag åkte med alice direkt hem då, vi var hungriga så vi stekte potatisbullar först och åt mackor till det, gott var det! sen bestämde vi oss för att baka kola kakor, dom blev faktiskt riktigt goda! annars så har vi bara pratat, och haft det bra..som jag alltid har med henne! har varit hemma 2 timmar sen ungefär, ska plugga lite faktiskt sen vid 8 ikväll så blir det vadå? såklart..IDOL! så ser min kväll ut..nu har jag inte mycket mer att säga, dagen har bara varit bra..hoppas eran med varit det, kramar! ♥

en bild på mig och alice när vi bakar idag, haha..skrattar åt mig själv på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0