äntligen fredag, äntligen helg.

nu har jag nyss tittat på idol med mamma och pappa, hejat på mina favoriter! dom jag tyckte skulle gå vidare..det är så mysigt med fredagar särkilt nu på hösten, man äter framför tven och kollar på idol lyssnar på alla sjukt duktiga artister..det är verkligen mysigt! men annars idag så har jag ju varit i skolan, började vid 9:40 idag.. så vi fick lite sovmorgon, för vår nolärare skulle tydligen inte vara där idag, så vi slapp första lektionen, skönt det! för no är verkligen hur tråkigt som helst..tur hade jag så mamma var hemma och kunde skjussa mig annars var skolan bara bra idag..fredagar är så slappa! jag kom hem vid lite innan 4, sen vid 5 ungefär gick jag upp till alice, bara varit med henne en gång denna vecka och nu idag då, usch..det känns verkligen inte bra, skönt att träffa henne! vi fiskade kräftor med alice pappa och alice bror, det var faktiskt kul! åkte fyrghjuling med,sen hann vi bara hem till henne och prata lite, sen gick jag hem..men vi hade det kul iallafall..nu har jag som sagt kollat på idol, så nu tänkte jag kolla runt på lite bloggar och så..imorgon är det Milos namngivning det ska verkligen bli kul..träffa alla och så! jag och min syster ska föresten vara faddrar till han, det kommer komma en hel del bilder från namngivningen imorgon eller på söndag, ni få ha det så bra, kramar! ♥

jag och alice idag..älskadebästavän vi är som gjorda för varandra, jag släpper aldrig någonsin taget om dig, du och jag, jag och du.. det är så det ska vara, föralltid..du är mitt allt!

haha,jag vet inte vad det är i ansiktet på mig, så fråga inte om det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0